Nostalgitripp med Ludde och Nicke - Fjortizdikter.


.oOo.*~*~*~*~*~*HeJzAn*~*~*~*~*~*.oOo.


Välkomna till Ludde och Nickes nostalgitripp. Vi kommer att ta er tillbaka i tiden till Lunar/Playahead/Kramkalas/Snyggast-tiden genom några dikter som vi håller varmt om hjärtat än idag.
Följ med! 

"Vi delade på ordet kärlek
jag tog kär och du tog lek"


"Mina ögon kan tindra,
mina läppar kan le,
men sorgen i mitt hjärta...
Kan ingen se"

"Varför röka när man kan supa?
Varför supa när man kan knarka?
Varför knarka när man kan ?
Varför dö när man kan leva?"

"Roses are
red
Violets are blue
I'm schizophrenic
and so am I"

"B.I.T.C.H - Babe In Total Control of Herself"

"* Har man ingen mössa blir man förkyld.
* Är man förkyld så blir man troligen hes.
* Är man hes så måste man viska.
* Den som viskar han ljuger.
* Ljuger man åker man i fängelse.
* Åker man i fängelse börjar man troligen knarka.
* Knarkar man så dör man.
...GLÖM FÖR HELVETE INTE MÖSSAN!!!!"

"Jag gav dig en röd ros och sa:
- Jag älskar dig
Jag gav dig en gul ros och sa:
- Det är slut
Jag gav dig en vit ros på din begravning och sa:
- Förlåt"

"Det är inte toppen på snoppen som susen i musen
utan såsen i påsen som är poängen i sängen"

"Impa, pimpa, pumpa, dumpa, tack&hej, nästa tjej!" - 
Uh-Yeah!

"Jag vänder och vrider, skapar intriger
fuck alla katter för jag är en tiger"

"Slå mig en gång, jag bryr mig
inte
Slå mig två gånger, jag bryr mig inte
Slå mig tre gånger, jag bryr mig inte
Slå min vän, börja gräva din grav

"Om du var en blomma och jag var en ko
Skulle jag äta upp dig för du är så go!"

"Killar är som bussar, missar man en så kommer det alltid en till."

"Sex is when a man puts his location in a womans destination to increase the population of the next generation. Do you understand my explination or do you need a demonstration"

"Det finns en blomma vit som snö,
kan ej vissna, kan ej dö..
dess namn känner du nog igen
trofast vänskap heter den"

"Du får pussa mej
Du får kyssa mej
Du får
älska mej
Du får hata mej
Du får skjuta mej
Men vad du än gör så skjut mig inte
i hjärtat,
DÄR FINNS DU..."

------------ --- - --- --- --- --- --- ------.
|Du kommer väl tebax? Hej Då!
`. ,------ - - - --- -  ------------- --------'
.|/
(")_(")_.-""-.,
´ . . ´; -._, ´)_
( o_, )´ __)´-._)


Kommentarer
Postat av: Angelika

Vi delade på ordet kärlek

jag tog kär och du tog lek



du krossade mitt hjärta Nicklas, du krossa mitt hjärta...

2009-03-03 @ 19:04:17
Postat av: Whatever

schlyck. //Tara

2009-03-03 @ 21:01:22
Postat av: M

Underbart guys!

2009-03-04 @ 09:28:41
URL: http://dokusapaalauppsala.bloggspace.se
Postat av: Lisa

Nobody is perfect, im nobody.

en given favorit!

2009-03-04 @ 20:53:15
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: ADMINS

Vi hade den i åtanke, men vi kände att den inte riktigt platsade, Lisa. Den är inte tillräckligt TOP NOTCH.

2009-03-04 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0