Nice Nights Release Party @ BJ


Efter många anbud så bestämde vi oss för att ha vårat release party utav våran blogg på Birger Jarl här i Uppsala i fredags. Vi kan säga så här, alla som är top of the line här i Uppsala var där. Oförglömlig kväll, eller vad säger ni?
Tack för en superkväll allihopa, se till att hålla er uppdaterade här på bloggen så kommer vi bjuda er på många fler s.k. N I C E   N I G H T S! Ni som inte var där ska absolut inte behöva deppa dock, för här kommer lite vimmelbilder med folk som var där. Enjoy!


Dansgolvet - Helt klart top notch!



Familjen Hefner hade vägarna förbi. Kul tyckte vi.



GRABBARNA!



Elita med en vän som ser snäll ut.



Ja, ni ser rätt! Chris Brown var så fräck att han uppträdde på festen iklädd en - WIFEBEATER! Vågat, Chris. Mycket vågat!



Alessandra Ambrosio på väg till våran efterfest. Hon vaknade upp lika nöjd.



Såklart ska ni få se EN bild från efterfesten också (där dresscoden, fancy hollywood- style, inte längre var obligatorisk...)





Kommentarer
Postat av: Lisa Anckarman

Jag har aldrig riktigt förstått vitsen med att lägga in sidor på 'Favoriter', det har känts överskattat men framförallt onödigt när man kan skriva in adressen själv. Men plötsligt känner jag ett oanat sug av att trycka på stjärnan och skriva in Nice-Nights (jag är ledsen att meddela att ni kommer att få dela listan med EN adress; gratis-sms, adressen ser ungefär ut som en bit ur koranen).

Förövrigt: Underbart jobbat grabbar, men lite mer smör och soliga skogar är jag väl värd för att länka er i min blogg-extra-ordinarie. Keep in touch!

2009-02-18 @ 14:53:08
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: MALIN

HAHA! Ni är underbara. ! :) Nej men alltså, jag skrattar på riktigt. Det trodde jag inte om er!? Är det verkligen såhär? Tur att JAG satt er i bloggvärlden :)



nu kanske ni vill ha ett smarrigt inlägg från min sida ellleeeeeer? ;) Tja. Vad får jag för det? Kinderägg? två?

2009-02-18 @ 17:35:29
URL: http://maaaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0