Vilka är vi? Vem är vem och vem är snällast?



Vi har märkt att det är många som skriver kommentarer och frågar vilka vi är. Tyvärr hinner vi inte svara på alla men det är jättekul att se att intresset för oss bakom det här projektet växer! Det påminner oss om att vi är alla lika mycket värda.

Hur som helst så kommer vi att publicera mer information om oss här senare. Absolut, det är inget problem! Det är inte det! Men så länge så tänkte jag bara ge er som inte kan hålla er ett tips, det finns en väldigt användbar sajt som heter Google (http://www.google.se). Om jag vill ha information om vem t.ex Bert är så brukar jag bara söka på det, "Bert är".

Här är några av det tio första träffarna jag fick på sökningarna "Ludde är" och "Nicke är":

  • Nicke är en genomtrevlig och snäll rock'n'roll-star.
  • Ludde är nyfiken
  • Nicke är till salu?
  • Ludde är en drömhund
  • Nicke är törstig...
  • Ludde är 2 år idag
  • Nicke är på flykt undan polisen och Spirou hjälper honom att ligga lågt i den sydliga staden Midiville.
  • Ludde är faktiskt bland de fem populäraste i landet
Se vad mycket ni kan ta reda på oss genom att bara googla lite!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lisa är månadens katt UH-YEAH

2009-02-22 @ 18:42:35
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: Anonym

"greatcoffeeinnotime" killen är iaf jävligt snygg.

2009-02-23 @ 00:41:08
Postat av: Josefin

Ja verkligen, hans blick får mig att smälta

2009-02-23 @ 12:14:14
Postat av: Anonym

ja o ja! har hört att han jobbar som modell vid sidan av sitt vanliga jobb

Vem är egentligen den andra killen?

2009-02-23 @ 12:42:28
Postat av: Anonym

vem av dem är ludde och vem är niklas?

2009-02-23 @ 14:05:33
Postat av: Kamil

Han råkar vara sveriges snällaste person! Våga skriva vem du är nästa gång!

2009-02-23 @ 15:11:09
Postat av: Anna

Ludde är den till höger och niklas är den till vänster. Min kompis dejtade niklas förut. Han är riktigt trevlig och snygg! Synd att han är upptagen...

2009-02-23 @ 15:16:56
Postat av: Hemlig beundrare

Awesome sida !... fast U SUCK !

2009-02-23 @ 17:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0